11 Σεπ 2011

ΠΑΤΡΑ: Η ΔΕΗ του… άλλαξαν τα φώτα και στα τηλέφωνα

 
Α
πίστευτη ταλαιπωρία πολίτη, ο οποίος την περασμένη Δευτέρα προσπαθούσε (μάταια όπως αποδείχθηκε) να επικοινωνήσει με συγκεκριμένο τμήμα της ΔΕΗ για να υποβάλλει ένα απλό ερώτημα. Ήθελε να κάνει αλλαγή στη σύνδεση για επαγγελματικό χώρο που έχει νοικιάσει κι αυτό που ήθελε ήταν να μιλήσει με κάποιον υπάλληλο στο τμήμα εμπορίας προκειμένου να του πουν τι ακριβώς χρειαζόταν να κάνει για να ακολουθήσει τη διαδικασία.

Και διαβάστε τη συνέχεια: Ο πολίτης τηλεφωνεί και το σηκώνει ο υπάλληλος στο τηλεφωνικό κέντρο και ακολουθεί ο εξής διάλογος:
Υπάλληλος: Καλημέρα, τι θα θέλατε;
Πολίτης: Θα ήθελα να με συνδέσετε με το τμήμα εμπορίας
Υπάλληλος: Πείτε σε μένα τι ακριβώς θέλετε...
Πολίτης: Θέλω να ρωτήσω τι ακριβώς χρειάζεται να κάνω για να αλλάξω μια σύνδεση.
Υπάλληλος: Α, τότε πρέπει να μιλήσετε με κάποιον στο τμήμα εμπορίας.
Πολίτης: Ναι, το ξέρω, αυτό σας ζήτησα!
Στο τέλος, ο υπάλληλος συνδέει τον πολίτη, εκείνος περιμένει αλλά... κανείς υπάλληλος δεν απαντά στο τηλέφωνο. Η γραμμή κλείνει και ο πολίτης ξανακαλεί στη ΔΕΗ. Ακολουθεί μάλιστα ο... ίδιος ακριβώς διάλογος με πριν. Και μάλιστα, με τον... ίδιο υπάλληλο του τηλεφωνικού κέντρου, ο οποίος, όπως καταλαβαίνετε, είχε ακούσει τα ίδια λίγο νωρίτερα, όμως μάλλον ήθελε να τα... ξανακούσει. Το θέμα είναι ότι ούτε τη δεύτερη φορά απάντησε κάποιος στο αρμόδιο τμήμα. Έτσι ο πολίτης επικοινώνησε και... τρίτη φορά. Και όταν ο υπάλληλος του είπε πάλι: «Πείτε σε μένα τι θέλετε», δεν άντεξε κι έβαλε τις φωνές!
Επιτέλους, τα... κατάφερε!
Μεταξύ υπαλλήλου και πολίτη ακολούθησε σκληρός διάλογος. Με τον υπάλληλο να επιμένει ότι έπρεπε να μάθει τι ακριβώς ήθελε ο πολίτης για να μπορέσει να τον συνδέσει με το αρμόδιο τμήμα και τον πολίτη, από την άλλη, να απορεί που... δεν τον θυμόταν αφού ήδη είχαν μιλήσει δύο φορές πιο πριν. Και είχαν πει τα ίδια ακριβώς, αλλά χωρίς να υπάρξει κάποιο αποτέλεσμα εφόσον ουδείς απαντούσε στο επίμαχο τμήμα της επιχείρησης. Κι αφού εν τέλει ο εργαζόμενος αντελήφθη ποιο ήταν το πρόβλημα, έψαξε μόνος του να βρει κάποιον προϊστάμενο με τον οποίο συνέδεσε τον καταναλωτή. Όσο τελικά για τα χαρτιά που χρειάζονται; Μάλλον ο πολίτης θα χρειαστεί καμιά... εβδομάδα για να μπορέσει να τα συγκεντρώσει!
Κυρ. 11 Σεπτεμβρίου 2011, 08:55 από το Dete.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου