9 Νοε 2011

Πόσο κοστίζει τελικά το δώρο των δωροεπιταγών της HellasPower με το Γερμανό;

Τετάρτη, 9 Νοεμβρίου 2011

 από το tromaktiko.
Είδα και άκουσα τη διαφήμιση της HELLASPOWERμε το ΓΕΡΜΑΝΟ πριν καμιά δεκαριά ημέρες και μου φάνηκε ενδιαφέρουσα ιδέα.
Πρώτον γιατί επιτέλους μπορώ να αλλάξω εταιρεία ρεύματος και να φύγω από τη ΔΕΗ που είναι μονοπώλιο και τόσα χρόνια δε μου παρέχει καμία εξυπηρέτηση.
Έχει και συνεργασία με το Γερμανό σκέφτηκα, άρα θα είναι και σοβαρή ... Ολόκληρος Γερμανός την εμπιστεύτηκαν!

Δίνει και δωροεπιταγές 300€ οπότε πήγα σε ένα κατάστημα Γερμανός να ρωτήσω τι παίζει ... Φαντάστηκα ότι κάτι θα υπάρχει σε ψιλά γράμματα, γιατί πάντα οι εταιρείες κάτι κρύβουν πίσω από τις διαφημίσεις τους.
Και οι εταιρείες σταθερής τηλεφωνίας όταν βγήκαν μας προωθούσαν συνέχεια εκπτώσεις της τάξης 20%, 30% και στην πραγματικότητα ήταν φούσκα...Χώρια τα προβλήματα στο δίκτυό τους...

Στο Γερμανό λοιπόν μου είπαν ότι η διαδικασία αλλαγής εταιρείας είναι πολύ απλή. Χρειάζεται μόνο μια αίτηση και δεν υπάρχει καμία αλλαγή σε μετρητή, δίκτυο κλπ. Και πόσο θα κερδίζω ρώτησα; Και μου είπαν περίπου 20%! Εγγυημένο ρώτησα;;; Αλλά μου είπαν ότι αυτό εξαρτάται από την κατανάλωσή μου κλπ. Έκανα τη σύνδεση γιατί σκέφτηκα και 10% να είναι, πάλι κερδισμένος είμαι, σε αυτούς τους καιρούς από όπου μπορεί κανείς να κάνει οικονομία καλό είναι! Και αν θέλω να γυρίσω στη ΔΕΗ μου είπαν ότι μπορώ να το κάνω χωρίς δεσμεύσεις. Οπότε έκανα σύνδεση και πήρα και το μπλοκ των δωροεπιταγών και πήγα σπίτι...

Και στο σπίτι όταν ξεφύλιζα το μπλοκ είδα το εξής. Το μπλοκ περιλαμβάνει πολλές δωροεπιταγές με διαφορετικές αξίες που η κάθε μια αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων. Δηλαδή αν θέλω να αγοράσω laptopαξίας 700€, θα μου κάνει έκπτωση 75€, δηλαδή 10% έκπτωση. Άρα Συμπέρασμα 1: για να επωφεληθώ πρέπει να βάλω κι εγώ το χεράκι μου στη τσέπη μου... Το Συμπέρασμα 2 είναι ακόμα καλύτερο όμως: Πρέπει να εξαντλήσω όλες τις δωροεπιταγές μέχρι τις 15/11/2011, αλλιώς μετά δεν ισχύουν!!! Δηλαδή για να κερδίσω 300€ πρέπει να ξοδέψω ένα ποσό περίπου 2500-3000€ μέσα σε 15 ημέρες...Τι λέτε ρε παιδιά;;; Και ποιος μπορεί να το κάνει αυτήν την περίοδο;;;

Μεγάλη απάτη η προσφορά...Το μάθημα είναι πρέπει να απαιτεί κανείς πριν αγοράσει να μάθει ποια είναι τα ψιλά γράμματα σίγουρα, απλά, εγώ και χωρίς να θέλω να δικαιολογηθώ, ψάρωσα από το όνομα ΓΕΡΜΑΝΟΣ!!!

Μου έμεινε πάντως η σύνδεση της HELLASPOWER...Περιμένω να δω σε ποιο πραγματικά ποσοστό αντιστοιχεί η υπόσχεση για έκπτωση 20% στο ηλεκτρικό ρεύμα τώρα! Θα σας ενημερώσω πάντως ... Άντε να δούμε!

Αναγνώστης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου