28 Μαρ 2012

Καταγγελία από ΔΕΗ Κατά της RevmaEna


Στη ΡΑΕ προσέφυγε η ΔΕΗ καταγγέλλοντας την ιδιωτική εταιρεία RevmaEna, ότι ενώ υπόσχεται στους καταναλωτές φθηνότερο ρεύμα 5 έως 10%, στην πραγματικότητα πουλάει ακριβότερα έως και 42%. 
Όπως αναφέρει ο Χ. Φλουδόπουλος του capital.gr, η καταγγελία που κοινοποιήθηκε στην εισαγγελία, τη γενική γραμματεία καταναλωτή και την καταναλωτική οργάνωση ΕΚΠΟΙΖΩ, περιέχει μια σειρά από σοβαρές κατηγορίες σε βάρος των πρακτικών που εφαρμόζει η ιδιωτική εταιρεία όπως ψιλά γράμματα, αφανείς χρεώσεις στα τιμολόγια και παραπλανητική διαφήμιση.

Παρότι οι εκπρόσωποι της RevmaEna αρνούνται τις κατηγορίες, η ΔΕΗ αναφέρει στην καταγγελία της ότι:

• η REVMAENA όχι μόνο δεν έχει φθηνότερα τιμολόγια όπως ισχυρίζεται αλλά το αντίθετο, όπως προκύπτει από τη μελέτη των αρμόδιων υπηρεσιών, στις περισσότερες περιπτώσεις η τιμολόγηση της RevmaEna είναι υψηλότερη από αυτήν της ΔΕΗ

• μια «αφανής» χρέωση επηρεάζει σε σημαντικό βαθμό το τελικό κόστος των επίμαχων τιμολογίων, με το οποίο θα επιβαρυνθεί εν τέλει ο ανυποψίαστος καταναλωτής

• τα τιμολόγια της RevmaEna περιλαμβάνουν σύμφωνα με τη ΔΕΗ ρήτρα προσαρμογής στην οριακή τιμή του συστήματος σε περίπτωση που η ΟΤΣ ξεπεράσει τα 55 ευρώ η μεγαβατώρα

• σύμφωνα με τη ΔΕΗ η ρήτρα αυτή περιλαμβάνεται στα ψιλά γράμματα της σύμβασης

• η ρήτρα έχει ενεργοποιηθεί όλους τους μήνες από το Σεπτέμβριο μέχρι και το Φεβρουάριο. Ενώ λοιπόν η εταιρεία υποστηρίζει ότι τα οικιακά τιμολόγιά της έχουν έπτωση 5 έως 10% πχ το Φεβρουάριο ήταν ακριβότερα από 18 έως 42% συγκριτικά με τη ΔΕΗ. Και στα επαγγελματικά όπου υπόσχεται έκπτωση 10% τον ίδιο μήνα τα τιμολόγιά της ήταν ακριβότερα από 16 έως 26% σε σχέση με τη ΔΕΗ

• το Μάρτιο η εταιρεία προχώρησε σε αναπροσαρμογή των τιμολογίων της χωρίς να αυξήσει το ύψος ενεργοποίησης της ρήτρας (διατήρησε δηλαδή τα 55 ευρώ η μεγαβατώρα)

• η εταιρεία αποκρύπτει από τους καταναλωτές ότι οι εκπτώσεις που υπόσχεται εφαρμόζονται μόνο επί των ανταγωνιστικών χρεώσεων και όχι επί του συνολικού λογαριασμού

• ζητείται από τη ΡΑΕ να γίνει έρευνα, να ζητήσει τη συμμόρφωση της εταιρείας, να εξετάσει την επιβολή προστίμου και να λάβει μέτρα για την παύση της παραπλανητικής διαφήμισης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου