25 Σεπ 2012

ΕΔΟΠ-ΔΕΗ:ΑΠΕΡΓΙΑ - ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΩΡΑ.





Συνεχίζεται το καταστροφικό έργο των Τροϊκανών του μνημονίου και της τρικομματικής κυβέρνησης σε βάρος των Ελλήνων πολιτών. Οι νέες περικοπές που σχεδιάζουν εξακολουθούν να πλήττουν τα συνήθη υποζύγια, δηλαδή, μισθωτούς και συνταξιούχους αφήνοντας για άλλη μία φορά στο απυρόβλητο αυτούς που φοροδιαφεύγουν, αυτούς που φυγάδευσαν αμύθητα ποσά στο εξωτερικό, αυτούς που θησαυρίζουν σε βάρος των άλλων με την ανοχή της ίδιας της πολιτείας. 

Φτάνει πια, να πληρώσουν οι έχοντες και κατέχοντες. Δεν αντέχουμε, δεν επιτρέπουμε άλλη φτωχοποίηση, για μας και τα παιδιά μας. 

22 Σεπ 2012

Αλλάξτε τους τα φώτα µαζί µε Το ΧΩΝΙ! (βρείτε εδώ το υπόδειγμα).

Καταγγείλαµε την ελληνική κυβέρνηση στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για τη µη ενσωµάτωση της κοινοτικής οδηγίας που προβλέπει τη λήψη ειδικών µέτρων για την προστασία των ευπαθών οµάδων από την Ενεργειακή Πενία. Κάντε κι εσείς το ίδιο!

Το ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ (κατεβάστε το, τυπώστε το και ακολουθήστε τις οδηγίες που θα βρείτε Στο ΧΩΝΙ της Κυριακής)
Το ΧΩΝΙ αποκάλυψε την προηγούµενη Κυριακή (φύλλο 25) πως ο νόµος 4001/2011 στο άρθρο 52, παράγραφος 2 προβλέπει:

21 Σεπ 2012

Καταδικάζουμε τις επιθέσεις εναντίον συναδέλφων .

 


 Πέμπτη, 20 Σεπτέμβριος 2012



-Η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ καταδικάζει τις επιθέσεις εναντίον συναδέλφων-υπαλλήλων της ΔΕΗ στην Πάτρα.

-Καλεί κυβέρνηση/ΔΕΗ να καθιερώσει ένα νέο σύστημα διακανονισμού οφειλών. 

Καταδικάζουμε την βίαιη επίθεση που δέχτηκαν οι συνάδελφοι στα γραφεία της ΔΕΗ στην Πάτρα από καταναλωτή που είχε μεταβεί εκεί προκειμένου να κάνει διακανονισμό της οφειλής του. Ευτυχώς, με την επέμβαση πολλών συναδέλφων τα πράγματα δεν έγιναν χειρότερα. 

Πάτρα: Mε το φόβο της ομαδικής αντίδρασης η ΔΕΗ επανασύνδεσε το ρεύμα σε απλήρωτο εργαζόμενο.



Χρειάστηκε η έντονη αντίδραση και αποφασιστική παρέμβαση εργαζομένων ως οδηγών στους ΟΤΑ της περιοχής και επιτροπών αγώνα για να επανασυνδέσει η ΔΕΗ το κομμένο ρεύμα σε εργαζόμενο στο Δήμο Πατρέων που παραμένει απλήρωτος επί τρεις μήνες.

Ο εργαζόμενος έχει πέντε ανήλικα παιδιά και το τελευταίο διάστημα ζούσε στο σκοτάδι καθώς αδυνατούσε να εξοφλήσει το λογαριασμό του ρεύματος.

20 Σεπ 2012

Πάτρα: παραλίγο τραγωδία στα κεντρικά της ΔΕΗ - Οφειλέτης πήρε αγκαλιά τον διευθυντή να πέσουν μαζί στο κενό (Αποκάλυψη του Patrastimes.gr)


ΑΙΤΙΑ Η ΑΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΝΕΑ ΡΥΘΜΙΣΗ ΟΦΕΙΛΩΝ


Νωρίτερα σε έξαλλη κατάσταση είχε κτυπήσει γυναίκα γραμματέα που βρισκόταν στο γραφείο

Εφιαλτικές στιγμές πέρασαν σύμφωνα με πληροφορίες του patrastimes.gr στελέχη, υπάλληλοι και συναλλασσόμενοι που βρέθηκαν χθες το πρωί στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ στην Πάτρα, στην Ακτή Δυμαίων, όταν έκπληκτοι είδαν ένα άντρα σε έξαλλη κατάσταση να επιχειρεί να πηδήσει στο κενό παίρνοντας μαζί του και τον Διευθυντή πωλήσεων της επιχείρησης Γ. Καπερώνη.

Όλα ξεκίνησαν λίγο μετά τις 10.00 όταν οφειλέτης της ΔΕΗ πήγε στο πρώτο όροφο όπου βρίσκεται το γραφείο του Διευθυντή πωλήσεων προκειμένου να ζητήσει να του γίνει διακανονισμός και να μην του κοπεί το ρεύμα.

Πρόκειται για συνδρομητή ο οποίος είχε κάνει διακανονισμό για οφειλές από το 2009 αλλά η οικονομική κρίση τον οδήγησε πριν από λίγο καιρό να σταματήσει την καταβολή των δόσεων με αποτέλεσμα το ποσό που οφείλει να αγγίξει εκ νέου τα 1500 ευρώ με αποτέλεσμα για να γίνει νέα ρύθμιση να απαιτείται μια γενναία καταβολή δόσης την οποία δεν ήταν σε θέσει να καλύψει .

Λίγο νωρίτερα, ο συνδρομητής ευρισκόμενος σε απόγνωση είχε επιτεθεί και κτυπήσει μια υπάλληλο που εκτελεί καθήκοντα γραμματέως, ενώ στη συνέχεια όταν τελικά μπήκε στο γραφείο του Διευθυντή πωλήσεων της ΔΕΗ, όταν διαπίστωσε πως δεν μπορεί να επιτύχει νια ρύθμιση,  έχασε τον έλεγχο, πήρε αγκαλιά τον  Γ.  Καπερώνη και επεχείρησε να κινηθεί προς την μπαλκονόπορτα προκειμένου να πέσουν μαζί στο κενό.

Επικράτησε πανικός και η κατάσταση τέθηκε υπό έλεγχο χάρη στην επέμβαση άλλων εργαζομένων  στη ΔΕΗ και μετά από λίγο  με τη συνδρομή   αντρών της ομάδας ΔΙΑΣ η οποία είχε ειδοποιηθεί για την επίθεση που είχε προηγηθεί προς την υπάλληλο.

Στελέχη της ΔΕΗ επισημαίνουν πως η κατάσταση σε καθημερινή βάση είναι πλέον τραγική, καθώς δεκάδες καταναλωτές εκλιπαρούν για ρυθμίσεις, προκειμένου να μην τους κόψουν το ρεύμα με αποτέλεσμα να παθαίνουν σοκ όταν πληροφορούνται πως για τη ρύθμιση πρέπει να καταβάλουν υπέρογκα ποσά ως πρώτη δόση.

19 Σεπ 2012

Αιτωλ/νία: Εκοψε το ρεύμα για χρέη η ΔΕΗ και έμειναν τέσσερα χωριά χωρίς νερό!

ΧΩΡΙΣ ΝΕΡΟ ΣΤΙΣ ΟΙΝΙΑΔΕΣ

Σοβαρό πρόβλημα υδροδότησης αντιμετωπίζουν από χθες τέσσερα χωριά της Δ.Ε. Οινιάδων του δήμου Μεσολογγίου, αφού η ΔΕΗ διέκοψε την ηλεκτροδότηση αντλιοστασίου

Σοβαρό πρόβλημα υδροδότησης αντιμετωπίζουν από χθες τέσσερα χωριά της ΔΕ Οινιάδων του δήμου Μεσολογγίου, αφού η ΔΕΗ διέκοψε την ηλεκτροδότηση αντλιοστασίου
Σύμφωνα με πληροφορίες του agriniopress, η ΔΕΗ προχώρησε στην διακοπή της ηλεκτροδότησης στο αντλιοστάσιο του Αγίου Δημητρίου, με αποτέλεσμα να μην έχουν νερό η Πεντάλοφος-Γουριά-Λεσίνι και Μάστρου. Η αιτιολογία είναι τα χρέη του τέως δήμου Οινιαδων προς την ΔΕΗ, που δεν έχουν αποπληρωθεί ακόμη.

15 Σεπ 2012

Πάτρα: Τρεις Ρουμάνοι προσπάθησαν να κλέψουν καλώδια της ΔΕΗ.


Συνελήφθησαν προχθές (13-9-2012) πολύ νωρίς το πρωί, στην Πάτρα, από Αστυνομικούς της Άμεσης Δράσης Πατρών, τρεις αλλοδαποί άνδρες, υπήκοοι Ρουμανίας ηλικίας 23, 23 και 22 ετών, σε βάρος των οποίων σχηματίστηκε δικογραφία για απόπειρα κλοπής κατά συναυτουργία.
 
Ειδικότερα οι αστυνομικοί της Άμεσης Δράσης Πατρών, κατά τη διάρκεια της περιπολίας τους, εντόπισαν τους τρεις αλλοδαπούς να επιχειρούν κοινού να αφαιρέσουν καλώδια από το δίκτυο της Δ.Ε.Η.

13 Σεπ 2012

Ενέργεια: μείωση φορολογίας, απελευθέρωση τιμολογίων και διασύνδεση νησιών ζητά ο ΕΣΑΗ.


Μείωση της φορολογία στον τομέα της ενέργειας και των των τιμών εισαγωγής του φυσικού αερίου, απελευθέρωση των τιμολογίων του ηλεκτρικού και πρόσβαση των ιδιωτών παραγωγών ρεύματος στη φθηνή παραγωγή της ΔΕΗ από λιγνίτες και υδροηλεκτρικά, ζήτησαν την Τετάρτη (12/9) οι εκπρόσωποι του Ελληνικού Συνδέσμου Ανεξάρτητων Εταιριών Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΕΣΑΗ).

Αναλυτικότερα, ο ΕΣΑΗ έθιξε τα εξής θέματα:

8 Σεπ 2012

ΠΑΤΡΑ: «Απάτη» στο μηχάνημα της ΔΕΗ στην Ακτή Δυμαίων.

Mόνο τραγελαφικό δεν είναι αυτό που έπαθε στην ΔΕΗ 60χρονος από την περιοχή του Αγίου Διονυσίου, ο οποίος ήδη έχει πέσει θύμα του γνωστού πρώην ιδιοκτήτη ΠΡΟΠΟ της γειτονιάς του ο οποίος εξαπάτησε δεκάδες καταναλωτές εισπράττοντας λογαριασμούς χωρίς να αποδίδει τα χρήματα στην ΔΕΗ. Προ ημερών μετέβη στο υποκατάστημα της Ακτής Δυμαίων προκειμένου να εξοφλήσει τρέχοντα λογαριασμό ύψους 80 ευρώ. 

31 Αυγ 2012

ΡΑΕ : Κοστολογικοί έλεγχοι σε κάθε δραστηριότητα της ΔΕΗ.


Κοστολογικούς ελέγχους σε κάθε σταθμό της ΔΕΗ και δραστηριότητά της, από τα ορυχεία μέχρι τη μεταφορά και εμπορία, προτίθεται να ξεκινήσει μέσα στους επόμενους μήνες η Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας, και στο πλαίσιο αυτό ετοιμάζεται να προκηρύξει διεθνή διαγωνισμό για την πρόσληψη εξειδικευμένου συμβούλου.

Ήδη, σύμφωνα με τις πληροφορίες, η Αρχή ξεκίνησε τη διαδικασία κατάρτισης των σχετικών τευχών δημοπράτησης, προκειμένου ο διαγωνισμός να έχει προκηρυχθεί ως το τέλος Σεπτεμβρίου.

Πάτρα: «Εγκεφαλικό» για χιλιάδες καταναλωτές της ΔΕΗ σε Δυτική Αχαΐα και συνοικίες της πόλης.

Σοκ έπαθαν εκατοντάδες καταναλωτές της ΔΕΗ στη Δυτική Αχαΐα αλλά και περιοχές της Πάτρας όπως η Αγυιά, η Ηρώων Πολυτεχνείου αλλά και το Ρίον που έλαβαν λογαριασμό ρεύματος στον οποίο συμπεριλαμβάνεται και η δόση για το χαράτσι του 2012.

Οι παραλήπτες της …λυπητερής έμεινα άφωνοι, καθώς διαπίστωσαν πως το ποσό που καλούνται να καταβάλουν προκειμένου να πληρώσουν το χαράτσι, είναι μεγαλύτερο σε σχέση με το περσινό μια και μιάμιση φορά.

Καταναλωτές που πέρυσι είχαν καταβάλει 400 ευρώ για το ειδικό τέλος ακίνητης περιουσίας, φέτος καταβάλουν 550 και 600 ευρώ, ενώ σε πολλές περιπτώσεις το φουσκωμένο ποσό αφορά σε στάβλους και αποθήκες.

30 Αυγ 2012

Α.Ζερβός: Σύνδεση των τιμολογίων ρεύματος με τη χονδρική έως τον Ιούνιο.


 Στην υποχρέωση, η οποία προκύπτει από το Μνημόνιο, τα τιμολόγια να αντανακλούν τις τιμές χονδρεμπορικής μέχρι τον Ιούνιο του 2013, καθώς σε διαφορετική περίπτωση, δεν θα μπορεί να αναπτυχθεί ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά, αναφέρθηκε, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της περιόδου, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΗ Α.Ε. κ. Αρθούρος Ζερβός.
 
Ο ίδιος τόνισε ότι σε ένα ιδιαίτερα δύσκολο περιβάλλον, η επιχείρηση κατάφερε να συγκρατήσει τις χρηματοοικονομικές δαπάνες στα ίδια επίπεδα με αυτά του πρώτο τριμήνου, ενώ για τις αυξήσεις των τιμολογίων από την αρχή του έτους σημείωσε ότι αφορούσαν κατά το μεγαλύτερο μέρος την επιβολή νέων φόρων και μόνο σε ένα μικρό μέρος τη μεταβολή του κόστους του ρεύματος.

ΔΕΗ: Στα 500 εκατ. ευρώ οι ανεξόφλητοι λογαριασμοί.

Στο «κόκκινο» είναι τα ταμειακά διαθέσιμα της ΔΕΗ, καθώς οι ανεξόφλητοι λογαριασμοί έχουν ξεπεράσει τα 500 εκατ. ευρώ Η επιχείρηση έχει περιέλθει σε αυτή την κατάσταση λόγω της αδυναμίας των πολιτών να πληρώσουν το ειδικό τέλος ακινήτων αλλά και λόγω των ανεξόφλητων οφειλών νοικοκυριών, επιχειρήσεων και δημοσίου.

Το ταμειακό πρόβλημα της ΔΕΗ συζητήθηκε την Τετάρτη στη συνάντηση του διευθύνοντος συμβούλου της Επιχείρησης Αρθούρου Ζερβού με τον υπουργό Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα, όπου τέθηκε θέμα συμψηφισμού οφειλών του Δημοσίου με φορολογικές υποχρεώσεις της ΔΕΗ.

29 Αυγ 2012

Πώς να βγάλετε το "χαράτσι" από το ρεύμα με 50 ευρώ.


Δώστε 50 ευρώ και βγάλτε το χαράτσι από το λογαριασμό της ΔΕΗ, λέει το υπουργείο Οικονομικών σε όσους φορολογούμενους θέλουν να μη βλέπουν τον εφιάλτη του ειδικού τέλους ακινήτων σε κάθε λογαριασμό του ηλεκτρικού ρεύματος.
Το 50άρικο μπορούν να αποφύγουν μόνo όσοι, ξεπληρώσουν στο μεταξύ όλες τις προηγούμενες οφειλές τους από το ειδικό τέλος ακινήτων. Σε αυτή την περίπτωση, φεύγει το χαράτσι από το λογαριασμό και βεβαιώνεται στην εφορία.
Το υπουργείο Οικονομικών είχε επιχειρήσει αρχικά να αποσυνδέσει από τους λογαριασμούς της ΔΕΗ το ειδικό τέλος ακινήτων. Δεν τα κατάφερε. Ενσωματώθηκε και φέτος στο λογαριασμό και προβλέπεται εξόφληση σε πέντε δόσεις.

28 Αυγ 2012

Energa – Hellas Power: Εισπράξτε τα 56 εκατ. που χρωστούν οι πελάτες μας.



Την παρέμβαση της κυβέρνησης, προκειμένου να εισπραχθούν οι εκκρεμούσες οφειλές των παλαιών πελατών τους, συνολικού ύψους 56 εκατ. ευρώ, και να δοθεί έτσι ανάσα ρευστότητας στην αγορά ηλεκτρισμού, ζητούν οι εταιρείες Hellas Power και ΚΕΝΤΩΡ (πρώην Energa) με επιστολή τους προς τον υπουργό και αναπληρωτή υπουργό ΠΕΚΑ Ευάγγελο Λιβιεράτο και Ασημάκη Παπαγεωργίου, τον Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρο Ρακιτζή και τον Νομικό Σύμβουλο του πρωθυπουργού Ιωάννη Καρακώστα.
Στην επιστολή, η οποία κοινοποιείται προς τον ΛΑΓΗΕ και τη ΡΑΕ, οι δύο εταιρείες, οι οποίες με απόφαση του – τότε – ΔΕΣΜΗΕ, βρίσκονται εκτός αγοράς από την αρχή του χρόνου, αφού περιγράφουν τις αδικαιολόγητες, κατά τη δική τους άποψη, και αντίθετες με τον Κώδικα Διαχείρισης Συναλλαγών κινήσεις του ΔΕΣΜΗΕ, που οδήγησαν όπως χαρακτηριστικά λένε στην «καταστροφή τους, στην οικονομική τους εκμηδένιση και στην απώλεια εκατοντάδων θέσεων εργασίας σε βάρος της Ελληνικής Οικονομίας» αναφέρουν: «Επανειλημμένως έχουμε ζητήσει από το Διαχειριστή της αγοράς, με τη ρητή επιφύλαξη της μελλοντικής δικαστικής ή διαιτητικής εκκαθάρισης των εκατέρωθεν δικαιωμάτων και υποχρεώσεων και χωρίς να αναγνωρίζουμε την οποιαδήποτε οφειλή εκκρεμούσης της εκκαθαρίσεως, να εφαρμόσει την σχετική διάταξη και να επιδιώξει την είσπραξη των οφειλών που θεωρεί ότι του οφείλουμε μέσω των πελατών μας». Αποκαλύπτουν μάλιστα ότι υπάρχει σχετική επιστολή τους προς το Διαχειριστή από τις 26 Ιουνίου η οποία έχει παραμείνει αναπάντητη.