21 Οκτ 2016

Όταν πας στη ΔΕΗ έστω και για μία απλή πληροφορία, οπλίσου με πολλή υπομονή.

Με πολλή υπομονή χρειάζεται να εξοπλιστεί όποιος πηγαίνει στη ΔΕΗ. Αν απλώς θέλει να εξοφλήσει τον τρέχοντα λογαριασμό ρεύματος, θα σταθεί στην ουρά και μετά από λίγη ώρα θα ξεμπερδέψει. Αν όμως χρειάζεται κάποια πληροφορία ή να κάνει διακανονισμό τότε αλλάζει το πράγμα.
Το πρωί της Πέμπτης 20 Οκτωβρίου 2016 περάσαμε το κατώφλι της ΔΕΗ στην Ακτή Δυμαίων (το μόνο πλέον κατάστημα – εγκαταστάσεις της υπηρεσίας στην Πάτρα αφού το υποκατάστημα που λειτουργούσε στην περιοχή της Τερψιθέας στην Πάτρα και εξυπηρετούσε πολύ κόσμο για άγνωστους λόγους καταργήθηκε πριν μερικά χρόνια) για μία απλή ερώτηση που αφορούσε σε μία παλιά παροχή ρεύματος και αν υφίσταται ακόμα.
Αυτό που είδαμε ήταν μόλις 2 γυναίκες υπάλληλους να προσπαθούν να εξυπηρετήσουν δεκάδες συμπολίτες στο γκισέ πληροφοριών στην είσοδο του κτιρίου της ΔΕΗ. Οι δύο υπάλληλοι προσπαθούσαν να κάνουν τα αδύνατα δυνατά ωστόσο ήταν συχνά τέτοιος ο όγκος δουλειάς ή οι λεπτομέρειες των περιπτώσεων, οι περισσότερες εκ των οποίων αφορούσαν διακανονισμούς, που απαιτείτο αρκετή ώρα. Ειδικά με τους διακανονισμούς η ΔΕΗ πρέπει να αλλάξει το σύστημα εξυπηρέτησης γιατί πολύ απλά πρέπει η διοίκηση της να αντιληφθεί πως ο κόσμος ταλαιπωρείται. Σε άλλο γραφείο αρχικά πας για να κάνεις το διακανονισμό, μετά έρχεσαι στο χώρο των πληροφοριών όπου βγαίνουν οι δόσεις απ’ όσο αντιληφθήκαμε, μετά πάει ο πολίτης στο δίπλα χώρο των ταμείων για να πληρώσει τη πρώτη και ξανάρχεται για υπογραφές! Αν είναι δυνατόν.